Tartsd karban a bicajt!

2010.05.18. 13:20

Ha megvan a bicaj, akkor azon kívül, hogy tekersz vele, kell rá időt szánni. Ha saras helyen mész akkor tisztítsd meg alaposan! Mert aki sose takarítja a bicajt, annak a bicaja hamar tönkre mehet. Láttam már olyan BMX-et, aminek az első és a hátsóféknél úgy teli volt sárral, hogy nem lehetett behúzni a fékkarokat. Szóval azért jobb, ha tisztítod a bicajt. Ha defektet kapsz, akkor ne azt csináld, hogy leteszed a bicajt, aztán várod a csodát, hanem vagy meg keresed a lyukat, és beragasztod, vagy veszel egy új belsőt, és kicseréled. Egyhelyben ne válts, csak tekerés közben! Ha a fékkel valami baj van, akkor csináld meg, vagy vidd el szerelőhz, mert lehetnek balesetek! Leengedett gumival ne tekerj, mert tönkreteszi a küllőket! A lánc legyen kellő képpen megfeszítve, ne lógjon.

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbicajos.blog.hu/api/trackback/id/tr252012603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sipi05 2010.05.18. 20:35:50

Üdv Bőrmajom!
Szeretnék tőled tanácsot kérni,hogy mivel takarítsam le a bicajomat.
Nekem BMX-em van egy Mongoose Rogue.
Kb.1 hete vettem de mág nem tudok vele sok trükköt,csak manuálozi.
Válaszdat előre is köszönöm.

sipi05

Bőrmajom 2010.05.18. 20:40:34

@sipi05: Nekem is BMX-em van.
Én általában egy nedves ronggyal áttörlöm, és beszokott válni. Kisebb helyekhez, lánchoz a fogkefét tudom ajánlani. ;)

sipi05 2010.05.21. 12:59:13

@Bőrmajom: köszi :)
A fogkefét ki fogom próbálni!;)

salak 2010.05.22. 20:49:55

Ha nagyon gejvás a gép, akkor vödör víz és kefe. (Lehetőleg olyan, ami a fényezését nem karcolja.) A nagynyomású vízsugaras lemosást felejtsd el! Utána áttörlés szárazra. Végül láncolajozás.
(május 15-én este 10 km-t tekertem a szakadó esőben, tiszta lett a bringa ;) )

KisRévaY 2010.05.28. 13:14:26

Én mosószerrel(autóssal =D) Fogkefével, ronggyal, vízzel dolgozok...
süti beállítások módosítása